מה צריך לדעת לפני קידום חנות וירטואלית
שיווק ופרסום

מה צריך לדעת לפני קידום חנות וירטואלית

חנות מקוונת בלי קידום, זה כמו חנות יפה מבפנים, אך ללא חלון ראווה. קידום חנות וירטואלית נועד להשיג כמה מטרות. המטרה העיקרית היא כמובן להשיג לחנות יותר הכנסות. אך כדי להביא לכך הקידום צריך לשפר את החשיפה. חשוב לא פחות, להשיג מקסימום חשיפה בקרב קהל יעד רלוונטי. אין שום טעם להשקיע המון בקידום בפני קהל יעד שלא צריך את מה שאתם מוכרים או שהוא כלל לא בשל לרכישה מהסוג הזה. כמו בכל סוג של שיווק או פרסום, המטרה היא, בסופו של דבר, להשיג תוצאות.

קידום – לא פעולה חד פעמית וגמרנו

לפני שמתחילים קידום חנות וירטואלית, צריך להבין שזו פעולה מתמשכת. זו לא איזו מטרה חד פעמית, שמשיגים, מסמנים וי ועוברים למשהו אחר. קידום צריך ללוות את החנות מהרגע הראשון, לאורך כל הדרך.

שימוש בסטטיסטיקה לשיפור תוצאות

היופי של קידום חנות וירטואלית טמון בכך שבעידן המידע אפשר לאסוף המון דאטה ונתונים רלוונטיים. לפני הקידום כדאי להכיר את הכלים הסטטיסטיים שיאפשרו לכם לדעת יותר. למשל, תוכלו לדעת ולגלות אילו מילות חיפוש פופולריות בתחום שלכם. תוכלו לבדוק כמה גולשים מגיעים לאתר בזמנים שונים וכמה זמן הם נשארים בתוך האתר. תוכלו לבדוק כמה מהגולשים קונים ומהו אחוז הנטישה של עגלות, ממש לפני התשלום.

טקטיקות שיווק מגוונות

ניתן להזכיר טכניקות שונות של קידום שעובד עבור חנויות וירטואליות. למשל, ניתן להשתמש בשיטות של קידום אורגני, כדי לשפר טרפיק שלא דרך פרסומות. ניתן להשתמש בקידום ממומן, כדי לחזק מטרות שיווקיות מהירות וכדי ליצור חשיפה מהירה למבצעים חמים.
אפשר לכוון טקטיקות שיווקיות מגוונות. למשל, קמפיינים נפרדים לקהלי יעד מגוונים. ניתן לפנות לקהל יעד באמצעות רשתות חברתיות ולהפנות קמפיינים מדויקים על פי מאפיינים וחתכים נבחרים. בעזרת קופירייטינג מושחז או שיווק גרילה ניתן להשיג תוצאות נוספות, בהשקעה כספית מצומצמת אך לא לכל חנות זה מתאים בשוטף. מה שכן מתאים לכל חנות, זה לשלב בין שיווק לבין ערך מוסף ללקוח. שימוש בתכנים מוצלחים באתר מחזקים מוניטין, תוך שיפור הקידום האורגני של החנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן