הקמת חנות וירטואלית
שיווק ופרסום

הקמת חנות וירטואלית ללא ידע טכנולוגי, האם זה אפשרי?

הקמת חנות וירטואלית נעשתה בעבר בעיקר על ידי בוני אתרים או חברות לבניית אתרים. כלומר, לא הייתם יכולים להקים חנות וירטואלית מבלי שיש לכם באופן אישי הרבה ידע טכנולוגי למשל ב-HTML, CSS ועוד. אבל אפשר לומר כי המציאות הזאת השתנתה מהקצה אל הקצה. נסביר איך זה קורה אבל גם ממה צריך להיזהר.

פלטפורמות לבניית חנות כהרף עין

הסביבה הטכנולוגית שואפת לאפשר לציבור לעשות שימוש בכלים חכמים, עם מינימום ידע טכני מעמיק. כיום, אפשר להקים בלוג בין רגע, לפתוח ערוץ יו טיוב בתוך כמה דקות ולהעלות סרטוני טיק טוק בזמן חופשה או כשלוקחים את הכלב לטיול. אבל הנושא שלנו הוא הקמת חנות וירטואלית, וגם את זה ניתן לבצע כיום ללא שום ידע טכנולוגי. מדריכים להקמת חנויות בוורדפרס, תוכלו למצוא בכל שפה (אפילו בעברית). כך גם מדריכים להקמת חנויות בוויקס, מדריכים להקמת חנויות באמצעות שופיפיי או באמצעות אין ספור פלטפורמות אחרות. אבל אחרי שאמרנו שזה אפשרי, צריך להוסיף שיש מכשולים שמהם צריך להיזהר.

חנות ייחודית, זה מה שמוכר היום

אפשר די בקלות להשלים הקמת חנות וירטואלית גנרית, אבל זה לא אומר שזו הדרך הטובה ביותר. על רקע העלייה ברכישות המקוונות סביב העולם, עולה גם הביקוש לחוויית קניה טובה. אז נכון שניתן להשתמש בתבניות מוכנות מראש, אבל התוצאה לא תהיה מיוחדת. חנויות ייחודית, שאפשר להקים על בסיס מערכות לפתיחת חנויות בליווי מקצועי, מביאות עימן ערך מוסף שיווקי שאין לזלזל בו. זאת ועוד, חנות גנרית שתרצו לשדרג בהמשך, עלולה לעלות לכם יותר, מאשר בניית חנות מראש, בעזרת מומחה לחנויות מקוונות.

הקמת חנות וירטואלית טובה יותר

נסיים עם כמה טיפים, לטובת הקמת חנות וירטואלית טובה יותר:
1. חשבו על קונספט ייחודי שלכם.
2. חברו את החנות לשרת מאובטח, שיקשה על גורמים זדוניים לפגוע בחנות שלכם.
3. דעו כי בעזרת אוטומציות תוכלו למכור יותר ולשפר את חווית הרכישה ללקוחות.
4. קידום בגוגל ושימוש בסטטיסטיקות יאפשרו לכם לשפר את ביצועי החנות עוד ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן