איך עושים קידום אורני לחנות אינטרנטי
שיווק ופרסום

איך עושים קידום אורני לחנות אינטרנטי

לפתיחת חנות מקוונת יש יתרונות רבים על פני חנות לבנים וטיט. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שאתה יכול לייצר תנועה רבה של לקוחות (גולשים) לחנות שלך מבלי שתצטרך להוציא יותר מדי כסף על שיווק ופרסום קלאסי. הדרך היעילה ביותר להגדיל הכנסות ולייצר מספיק מכירות נקראת קידום אורגני. בשורות הבאות נסביר מהו קידום אורגני לחנויות מקוונות, איך הוא מתבצע ולמה הוא כל כך יעיל.

מרכז תוצאות החיפוש

הדבר הבסיסי שעושה קידום אורגני בגוגל של חנות מקוונת הוא עבודה לפי האלגוריתם של גוגל. ברגע שהאלגוריתם של גוגל "מסמן" חנות כאתר פרימיום, היא מתחילה להופיע בעמוד הראשי של תוצאות החיפוש. כלומר אם לחנות הקודמת יש חשיפה נמוכה בתוצאות החיפוש, לאחר קידום אפקטיבי היא תופיע בעמדה עם חשיפה גבוהה.

מחקר מילות מפתח

חשיפה אורגנית בגוגל מגדילה את החנות לראש תוצאות החיפוש. נניח שזו חנות פרחים. ראשית, הקידום האורגני של החנות המקוונת ישאף לזהות את אותם ביטויים חזקים המשמשים את הגולשים לחיפוש חנויות פרחים. ערכו מחקר מילות מפתח וגלו, למשל, שמי שמחפש פרחים יחפש "פרחי שבת" או "זמנת זרים רומנטית". לאחר שמזהים ביטויים חזקים, הם מקודמים באתר החנות.

איך למשוך קונים עם Google

במבצעים אורגניים המטרה שלהם היא להגיע לכמה שיותר קונים רלוונטיים דרך גוגל, ולא דרך פרסום בתשלום. הצגת החנות שלך בתוצאות חיפוש אורגניות מתבצעת באמצעות מגוון טכניקות. למשל, דאגו לעדכן את האתר שלכם בתוכן חדש, כי גוגל כמנוע חיפוש מעדיף אתרים מעודכנים. שלב תוכן באתר שלך עם מילות מפתח רלוונטיות. הוסף תיאורי דפים, מטא תגים, תיאורי תמונות מילוליים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן