בחירת מקלחון לאמבטיה
סגנון חיים

בחירת מקלחון לאמבטיה

יותר ויותר בתים מחליפים אמבטיה רגילה למקלחון. למקלחון יש מספר יתרונות, כולל חסכון במקום ואפשרות להקים גם בחדרי אמבטיה קטנים. אפשר להתאים מקלחון למבנה של חדר אמבטיה, כולל התאמה עיצובים לכלים סניטריים, אביזרי אמבטיה וקרמיקה.

מקלחון פינתי

מקלחונים פינתיים מתוכננים כך שישתלבו בפינת חדר האמבטיה. הם כוללים בדרך כלל דלת זכוכית מעוקלת כדי למקסם את כמות השטח הפנוי בחדר האמבטיה. מקלחונים פינתיים מצוידים לרוב עם ראש מקלחת ומקלחת יד, כמו גם מושב מקלחת. מקלחונים פינתיים מגיעים גם במגוון עיצובים, סגנונות וגדלים, המאפשרים התאמה אישית וגמישות.

מקלחון חזיתי

מקלחונים חזיתיים, קדמיים, מיועדים להתקנה על קיר. מקלחונים אלה כוללים בדרך כלל דלת זכוכית חד פאנל וראש מקלחת. מקלחונים קדמיים מגיעים במגוון עיצובים, סגנונות וגדלים, המאפשרים התאמה אישית וגמישות. מקלחונים קדמיים הם אופציה מצוינת לאנשים שיש להם מקום מוגבל בחדרי הרחצה שלהם או למי שמחפש דרך חסכונית לעדכן את חדר האמבטיה שלהם. הם יכולים להיות נהדרים גם עבור אנשים שמעדיפים מקלחות על אמבטיות.

אביזרי אמבטיה

אביזרי אמבטיה חיוניים לכל חדר אמבטיה. אביזרי אמבטיה יכולים לכלול מגוון פריטים כגון וילונות מקלחת, שטיחים, שטיחי אמבטיה ומתלים למגבות. אביזרי אמבטיה יכולים להוסיף מגע דקורטיבי לכל חדר אמבטיה, כמו גם לספק אפשרויות אחסון וארגון נוספות.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן