סגנון חיים

תהיי טובה לעצמך שיטת ימימה

נשים רבות חוות מציאות לא פשוטה, לפעמים בשל מקור פנימי ולפעמים בשל מקור חיצוני. שיטת ימימה לא מבקשת למצוא גורם להאשים בכך שלא טוב לך, אלא להציע שיטה לתיקון ולשינוי המציאות שלך. אם את מרגישה שלא טוב לך ואת מרגישה צורך בשינוי, תוכלי להשיג זאת.

תהיי טובה לעצמך – מה זאת אומרת

זה אמנם לא הסיכום של כל שיטת ימימה, אבל זו בהחלט נקודת מוצא טובה – קודם כל תהיי טובה לעצמך. ברגע שתהיי טובה לעצמך, שתדעי לקבל את עצמך ותדעי לזהות מתי את צריכה לשנות, תוכלי להיות טובה יותר גם לאחרים. הרבה נשים מרגישות ממש עכשיו שהן לא מספיק טובות, לעצמן, לבן הזוג, לילדים וכן הלאה. שיטת ימימה שפועלת בהצלחה מזה שנים רבות, תראה לך את שביל הזהב להגיע למקום טוב, למקום אחר.
ברגע שתדעי להכיר את עצמך טוב יותר, תוכלי להביט בעצמך ולתוך ליבך תוך שימוש בכלים הכרתיים. ברגע שתדעי להכיר את עצמך טוב יותר ותוכלי להיות טובה לעצמך, זה הבסיס להיות טובה יותר באין ספור מקומות בחיים. תוכלי להיות אימא טובה או סבתא טובה, בת טובה להורים ובת זוג טובה. הדברים לא צריכים לבוא האחד על חשבון השני. את לא צריכה לוותר על עצמך בשביל להרגיש בצמיחה.
וזה עוד חלק חשוב מהרעיון של להיות טובה לעצמך. התפתחות אישית על פי שיטת ימימה זה משהו שכל אחת יכולה להשיג. לא משנה כמה המציאות עשויה להיות קשה, קשוחה, מבולבלת או סוערת זו את שיכולה להכניס סדר בדברים ולהרגיש שיש לך נקודת אחיזה, שאת יכולה ומותר לך, להיות טובה לעצמך. מי שמרגישה שלא טובה לה, פשוט עוד לא מצאה את הכלי והשיטה שתחבר אותה לעצמה. שיטת ימימה מציגה שורה של כלים, עקרונות מעשיים ותובנות שמשלבות רוחניות עם מציאות. השיטה מתאימה לנשים בכל גיל, חילוניות או דתיות, מסורתיות או לא מסורתיות. ואם את רוצה לדעת יותר, תוכלי לקרוא את הספר תהיי טובה לעצמך שיטת ימימה, מאת הסופרת, המשוררת והמטפלת לידיה יונג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן